torsdag 14 augusti 2008

Måndag 11/8 forts - Kärlekens upptäcksfärd

Den vita motorbåten med blått kapell, t.v. om segelbåtarna... Det är vi det!
När Kärleken fått lite vila-på-maten, ville han gå på upptäcksfärd. Vi har strövat runt på ön många gånger, men nu vill han gå ända upp på toppen av berghällen. Jag klarar inte av "klättrandet", då jag har svaga knän och det kan vara lite väl brant för mig på sina ställen. Kärleken fick gå ensam. Jag hade ju bloggar att läsa =)
En mysig grillplats uppe på berget. Här finns möjligheter för barnlek, under vuxnas uppsikt, naturligtvis.




Högst uppe möttes Kärleken av dessa storslagna vyer. Underbart, sa han när han kom tillbaka till båten. Han hade även undersökt möjligheter för mig att ta mig dit upp. Det skulle gå bra. Nästa gång vi gästar ön ska jag bege mig till detta vackra.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder!

Era båtturer låter så himla mysiga!
Din båtblogg är jättfin!